UWAGA!

Przedstawiane na blogu treści mają charakter informacyjny i często subiektywny. Zdjęcia jak i teksty na stronie są mojego autorstwa i podlegają ochronie prawnej! Autor nie ponosi odpowiedzialności za działania czytelników, ani żadne konsekwencje wynikłe z zastosowania podanych tu pomysłów oraz technik. W razie wątpliwości skontaktuj się ze specjalistą.

Pan Pierot i siostry AA

Ostatnio częściej nawiedzają mnie myśli by zająć się tymi moim wyrobami na poważnie. Do tej pory zasilały grono znajomych i rodzinę, może więc czas na poszerzenie tzw nabywców?Pozostawię jednak w tej chwili moje gdybanie i zaproszę do obejrzenia "stworków"
Aktualnie wystawiam dwie anielskie siostry Alicję „na dobry sen” i Amelię „na miłość”.
Uśmiecham się zawsze, kiedy wymyślam im imiona i określam ich zadanie, to całkiem fajny etap mojej pracy i ku być może waszemu zdziwieniu koncepcja ta jest realizowana gdzieś w początkowym etapie tworzenia.

Alicja „na dobry sen”


Amelia „na miłość” jeszcze bez dedykacji :)


Kot „Pierot” nie pytajcie dlaczego Pierot, tak nazwał go mój syn i koniecznie miał być niebieski, bo to kot podróżnik i niebieski jest od przebywania w chmurach.
Tyle musiało mi wystarczyć w kwestii wyjaśnień, generalnie kot miał być jak z bajki czy jest... sami oceńcie. 
Pierot znajdzie miejsce w pokoju dzieci…

13 komentarzy:

  1. Wszystkie sa bajeczne!najbardziej podoba mi sie to,ze aniolki rozni nawet mimika twarzy.Widac,ze kazdy jest indywidualny i ma przez to swoja "dusze".Trzymam kciuki za pomyślność nowego projektu!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie, cieszę sie z pochwały tym bardziej że zadna artystka nie jestem ani nawet plastykiem :D wszystko co robie, robię zdecydowanie intuicyjnie :)

      Usuń
  2. prześliczne są twoje prace i tak jak napisała kolezanka wyzej widac ze wkladasz w nie serce. pozdrawiam, uwazam ze jestes niesamowita - Ala

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiaaam je :)) Twój talent za każdym razem mnie zadziwia :) :* iza

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne!
    powinnaś poszukac może jakiegoś sklepu internetowego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety jeszcze się nie orientuje ktory byłby "dobry" :D Może ty coś polecisz?

      Usuń
  5. Przez przypadek znalazłam twojgo bloga, bardzo mi się podoba :) widać rękę artyty.
    chyba będę tu częściej zaglądała.
    Pozdrawiam
    Liebreiz

    aaa... zapraszam do mnie - zacynam dopiero ale :) http://liebreizmalowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne sa Twoje prace!!! Gratuluje! Alicja na dobry sen cudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje prace jeszcze raczkują za to po dokładniejszym obejrzeniu twoich prac pełna jestem podziwu

      Usuń
  7. Fajne aniołki robisz, podobają mi się :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za twój komentarz i zapraszam ponownie!