UWAGA!

Przedstawiane na blogu treści mają charakter informacyjny i często subiektywny. Zdjęcia jak i teksty na stronie są mojego autorstwa i podlegają ochronie prawnej! Autor nie ponosi odpowiedzialności za działania czytelników, ani żadne konsekwencje wynikłe z zastosowania podanych tu pomysłów oraz technik. W razie wątpliwości skontaktuj się ze specjalistą.

Laura

W chwili wolnego (a ostatnio czasu mam jak na lekarstwo :() powstała króliczka o wdzięcznym imieniu Laura.
Kochani wiem że mnie mniej na blogach, ale jak już wspomniałam ostatnio mam masę zajęć i kilka terminów które mnie gonią niemiłosiernie.
Obiecuje, że jak tylko to wszystko minie znowu zagoszczę u was z komentarzami :) 



16 komentarzy:

  1. Śliczna Laurka!
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D dzięki Basiu mam nadzieję że i "twoja" królisia podobała się równie mocno :)

      Usuń
  2. A Laura wyszła bosko!!!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooooch, jak Ty to robisz??? Taka cudna ta królisia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już kocham, mój! love.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka Laura, aż zatęskniłam za uszyciem króliczka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna,ma piękną letnią sukieneczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna Laura taka wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda ślicznie i ta kokardka na głowie dodaje jej uroku:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za twój komentarz i zapraszam ponownie!