UWAGA!

Przedstawiane na blogu treści mają charakter informacyjny i często subiektywny. Zdjęcia jak i teksty na stronie są mojego autorstwa i podlegają ochronie prawnej! Autor nie ponosi odpowiedzialności za działania czytelników, ani żadne konsekwencje wynikłe z zastosowania podanych tu pomysłów oraz technik. W razie wątpliwości skontaktuj się ze specjalistą.

To już koniec

Jak w tytule to już koniec bloga Pod numerem czwartym. Poświęciłam mu prawie 3 lata i jestem z niego bardzo dumna. Od początku do końca był mój.
Dzięki temu, że go otworzyłam nawiązałam wiele ciekawych znajomości, podjęłam się różnych inspirujących współpracy, zdobyłam doświadczenie, które przydaje mi się aktualnie na wielu płaszczyznach mojego życia, poszerzyłam światopogląd i uczestniczyłam w kilku naprawdę fajnych akcjach.
Coś jednak ciągle mi się tu nie podobało...

Postanowiłam, że ten kawałek mojego życia należy już zamknąć.
Jeżeli chcielibyście poznać mój nowy adres, napiszcie do mnie korzystając z formularza kontaktowego lub pisząc bezpośrednio na adres wiolusia@autograf.pl

Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Najtrudniejsze są chwile pożegnań,
    Powiedz, proszę, choć kilka słów...
    Albo nie mów - tak lepiej, nie trzeba,
    Przecież wierzę, że wrócisz tu…

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za twój komentarz i zapraszam ponownie!