UWAGA!

Przedstawiane na blogu treści mają charakter informacyjny i często subiektywny. Zdjęcia jak i teksty na stronie są mojego autorstwa i podlegają ochronie prawnej! Autor nie ponosi odpowiedzialności za działania czytelników, ani żadne konsekwencje wynikłe z zastosowania podanych tu pomysłów oraz technik. W razie wątpliwości skontaktuj się ze specjalistą.

Czas na moje życzenia :)

Moi drodzy, powoli na blogach pojawiaja sie swiateczne zyczenia, w takim wypadku kolei i na mnie. W związku z nadchodzącymi Świętami Bożego Narodzenia chciałam wam podziękować za to ze mnie odwiedzacie, dzielicie się opiniami, służycie rada i dobrym słowem, dziękuje wam za każdy zostawiony komentarz, za wyróżnienia, które nie zawsze opisywałam na blogu, za zaproszenia na wasze blogi, które z przyjemnością podglądam a i nie rzadko się udzielam...

To moje pierwsze święta w TYM niezwykłym blogowym świecie a ponieważ miedzy innymi to wy współtworzycie ze mną bloga, którego szumnie nazwalam „Pod numerem czwartym” z tego tez miejsca życzę wszystkim oraz każdemu z osobna przede wszystkim ZDROWYCH, wesołych, spokojnych i obfitujących w same radosne momenty Świąt Bożego Narodzenia!
 
 
Dziękuję Wam … Wiola!

14 komentarzy:

  1. Violu dziękując za życzenia, przesyłam również dla Ciebie- Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiolu dziękuję za te cudowne życzenia i całusy które przesyłasz:D
    Kochana Tobie również życzę z całego serca spokojnych wesołych i rodzinnych świąt!
    BUZIOL

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję
    Wesołych Świąt :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję:) i Wam również cudownych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokojnych, radosnych, rodzinnych świąt:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, Wiolu! Wspaniałych i pogodnych Świąt:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. I Tobie Wiolu wymarzonych Świąt, niech będą radosne i magiczne!!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesolych Swiat...buziaki przesylam :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiolu
    dziękuję serdecznie za życzenia.
    Ja ze swojej strony również Tobie i Twoim bliskim chciałam życzyć pogodnych i pełnych miłości oraz rodzinnego ciepła Świąt Bożego Narodzenia, zaś na Nowy Rok 2013 wszelkiej pomyślności i spełnienia marzeń

    buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za twój komentarz i zapraszam ponownie!