UWAGA!

Przedstawiane na blogu treści mają charakter informacyjny i często subiektywny. Zdjęcia jak i teksty na stronie są mojego autorstwa i podlegają ochronie prawnej! Autor nie ponosi odpowiedzialności za działania czytelników, ani żadne konsekwencje wynikłe z zastosowania podanych tu pomysłów oraz technik. W razie wątpliwości skontaktuj się ze specjalistą.

Piraciątko i praca zaliczeniowa :)

Na początek pozwolę sobie zamieścić nowe "poprawione" zdjęcie  Miriam, opiekunki snów
A teraz... teraz zaprezentuję nową "śpioszkę" dla mojego syna.
 
Pamiętacie naszego Majtka cóż miał poważny wypadek... "ojojojów" i "nooonieeee, nooooenieee" było że aż strach! :)
 
Późnym wieczorem syn, mówi do mnie:
- mamusiu, co się stało z Maćkiem?
Mama się zmartwiła bo niby jak wytłumaczyć dziecku, że niechcący kiedy "kroiła" materiał pokroiła i Maciusia?
- Maciek poszedł dzisiej spać do innego kolegi, takiego co go bardzo potrzebował ale nie martw się mamusia zrobi ci nowego Pirata!
- ale żeby nie miał oka!
- ok
- i miał bliznę...
- ok - macham twierdząco głową
- ale mamo, mamo i musi mieć wąsy !
- koniecznie! - odpowiadam entuzjastycznie
Uff...
 
Pomysł, projekt i uszycie zajęło mi znaczną większość dnia.
Nasz Pirat nie ma jeszcze imienia.
Syn znajdzie go jutro tuż przed spaniem na swoim łózku, mam nadzieję, że się spodoba.
Dla młodszego też muszę zrobić, wykrój już gotowy, pozostała cała reszta "pracy"

Na koniec, mimo że święta za nami pozwolę sobie przedstawić wam Miki!
 
Miki to moja praca zaliczeniowa na plastykę :) Mam nadzieję, że się spodoba
 
Od Jutra muszę pożądnie wziąć się za naukę, sesja niestety już się zaczęła i trzeba ogarnąć ogromną ilość materiału...
 
Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Pirat rewelacja-lalka dla chłopców-super!!!


    Miki urocza!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzisz jak szalona! Z taką lalą zaliczenie masz w kieszeni. Następca pirata super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje że zalicze i bedzie kolejny przedmiot mniej:D na dłuuugiej liście.

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda Maciusia, ale nowy i miki są świetne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. pirat Huk pierwsza klasa , a Miki cudna i ta jej sweterkowa sukienka :))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny ten pirat!Świetne lale♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Pirat suuper i ma wszystko co potrzeba :) i wasik i bez oka :) Suuper :) Praca zaliczeniowa na 6 :) Sliczna jest Miki :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne!Ten pirat jest ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Siebieska Śpioszka skradla moje serce:) piekna!! Pirat wedle życzeń wszysto sie zgadza:) swietny:) praca zaliczeniowa zaliczona chyba na 6.0!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za twój komentarz i zapraszam ponownie!