UWAGA!

Przedstawiane na blogu treści mają charakter informacyjny i często subiektywny. Zdjęcia jak i teksty na stronie są mojego autorstwa i podlegają ochronie prawnej! Autor nie ponosi odpowiedzialności za działania czytelników, ani żadne konsekwencje wynikłe z zastosowania podanych tu pomysłów oraz technik. W razie wątpliwości skontaktuj się ze specjalistą.

Wyniki Candy!

Witam was serdecznie po kilkudniowej przerwie!

Wróciłam pełna entuzjazmu, zrelaksowana, z akumulatorami naładowanymi optymizmem, niestety mój sielsko-anielski nastrój trwał raptem do godziny 22 dnia wczorajszego ale o tym napiszę w innym poście... dodam tylko nasza POLSKA rzeczywistość....

Dość jednak, ma być o wynikach mojego Candy.

Kochani przede wszystkim dziękuję ogromnie za liczny udział w zabawie, tym razem postanowiłam nie bawić się w manualne losowania a szybciutko wygenerować liczbę za pomocą odpowiedniego programu.
I tak już dość długo trzymałam was w niepewności.

Tak więc, wygrana wędruje do komentarza numer 34...


A właścicielką tego komentarza jest Ania z pięknego i wartego obejrzenia bloga ALEJA57!


Aniu serdeczne gratulacje, ciesze się że moja anielinka trafi do tak pięknego i ciepłego domu :) Proszę o kontakt mailowy!



Tymczasem pokażę wam widok z tarasu, który codziennie napawał mnie nadzieją na pozytywne rozwiązanie pewnych spraw, na konieczne dla nas zmiany... szkoda tylko, że znowu liczę przeskakiwane kłody...

21 komentarzy:

  1. piękny widok - kocham nasze Polskie góry

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje! widok jest niesamowity:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie...nie wierzę...aż mi serce stanęło... masakra po prostu...wooow...serdecznie podziękowania..nie wiesz nawet jak mnie uszczęśliwiłaś... dosłownie nie mogę uwierzyć aniołek znajdzie nowy dom u mnie....DZIĘKUJĘ - DZIĘKUJĘ - DZIĘKUJĘ Z CAŁEGO MOJEGO SERCA - SŁONECZNE POZDROWIENIA ANIA

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny widok Giewont :)
    powodzenia!
    dziekuje za zabawe i Gratuluję Ani
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje :) ślicznie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie gratulacje!!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widok piękny i oby sprawy ułożyły się po Twojej myśli...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuuuudny widok:) No i gratuluje wygranej koleżance:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, a dla Ciebie mocny zastrzyk energii do walki ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za zabawę , gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje, a widok jest wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za zabawę, Wiolu!!! Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zabawę i gratuluję Zwyciężczyni!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zwyciężczyni!!!


    Wiolu dziękuję za Króliczkę Alę i piękne serduszko!!! ;-)
    Mam nadzieję, że mimo wszystko górskie ładowanie akumulatorów pomoże ... :) Trzymam kciuki !

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję zwycięzczyni :) a widok cudowny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny widok!
    gratki dla zwyciężczyni:)
    http://copacabanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za twój komentarz i zapraszam ponownie!