UWAGA!

Przedstawiane na blogu treści mają charakter informacyjny i często subiektywny. Zdjęcia jak i teksty na stronie są mojego autorstwa i podlegają ochronie prawnej! Autor nie ponosi odpowiedzialności za działania czytelników, ani żadne konsekwencje wynikłe z zastosowania podanych tu pomysłów oraz technik. W razie wątpliwości skontaktuj się ze specjalistą.

♥Liza♥


Liza miała być troszkę retro, we wzorzystej sukience, jasnych "rajstopkach" i zaplecionych w koka z warkoczy włosach. 
Zaraz będzie można o niej poczytać w *czwórkowym*sklepiku


10 komentarzy:

  1. sliczna, moze i jest troche w stylu retro,ale jak tak na nia patrze to wyglada jakby byla ukrainka hihi
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękna! Świetna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna fryzura:)

    PS. Zapraszamy do nas na WIANKOWE WYZWANIE jeśli jeszcze tego nie zrobiłyśmy:)
    http://addictedtocraftsblog.blogspot.com/2013/09/start-wiankowego-wyzwania.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie przypomina Tymoszenko ;))
    pięknie robisz fryzurki !!
    śliczna

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna ta tilda! i świetna fryzura!
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wszystko dopieszczone! Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie Twoje lalki są piękne! A Liza absolutnie podbiła moje serce. Trafiłam do Ciebie po raz pierwszy, ale bez wątpienia nie ostatni :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za twój komentarz i zapraszam ponownie!