UWAGA!

Przedstawiane na blogu treści mają charakter informacyjny i często subiektywny. Zdjęcia jak i teksty na stronie są mojego autorstwa i podlegają ochronie prawnej! Autor nie ponosi odpowiedzialności za działania czytelników, ani żadne konsekwencje wynikłe z zastosowania podanych tu pomysłów oraz technik. W razie wątpliwości skontaktuj się ze specjalistą.

Trzemiele ♥

Czy jesteście w stanie wyobrazić sobie, że można kichać tak wiele razy, że zaczynają was boleć mięśnie brzucha? Nie trzeba mi w tym wypadku ani Ewy Chodakowskiej ani Mel B chociaż obie uwielbiam i z nimi ćwiczę... tylko, ten tydzień w treningi osłabiony z powodu przeziębienia, które za Chiny Ludowe nie chce odpuścić, dzisiaj wstałam z helikopterem w głowie, mięśnie brzucha bolą mnie tak jakbym co najmniej przez cały dzień robiła brzuszki!
Kicham, smarkam, oddycham z otwartą buzią, na oczy nic nie widzę od ciągle napływających łez i źle mi... źle okropnie!
Dlatego za chwil parę wskakuję do łóżka, stawiam na szafeczce kubek z gorącą herbatą i przytulam głowę do poduszki, może uda mi się zasnąć i "przespać" to okropne choróbsko, może poczuję się lepiej?
Macie jakieś sprawdzone sposoby na przeziębienie? Za wszelkie porady jestem wdzięczna!

Dzisiaj wrzucam szybciutko zdjęcia trzmieli i zapraszam was do Chorzowa w najbliższy poniedziałek i wtorek na kiermasz Gynsi Pympek ♥ Trzmiele będę szukały (już szukają) nowego domu ;)




4 komentarze:

  1. sliczne sa a na przeziebienie chyba jedno dziala trzeba to przetrwac wiec zycze ci mnostwo sily do przetrwania i szybkiego powrotu do zdrowka

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne te trzmiele :)
    Zdrówka Ci życzę.. Też miała tak nie dawno, że od kichania i kaszlu bolały mnie mięśnie brzucha :/
    Na katar nic nie brałam, tylko jakieś Witaminy i Polopiryna S, na kaszel Ambrosol.
    Pozdrawiam.
    czekamynacud.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie one są słodkie ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za twój komentarz i zapraszam ponownie!