UWAGA!

Przedstawiane na blogu treści mają charakter informacyjny i często subiektywny. Zdjęcia jak i teksty na stronie są mojego autorstwa i podlegają ochronie prawnej! Autor nie ponosi odpowiedzialności za działania czytelników, ani żadne konsekwencje wynikłe z zastosowania podanych tu pomysłów oraz technik. W razie wątpliwości skontaktuj się ze specjalistą.

Rolkomania ♥

Wystarczył jeden telefon, by się zorganizować i wyruszyć w plener.
Syn zabrał rolki, ja aparat a mój brat cały zapas dobrego humoru. W ogolę, to chcę zapytać, was też ogarnęła rolkomania?

Muszę się przyznać, że ostatni raz na rolkach byłam mając chyba 15 lat, mąż zapowiedział, że to musi się kategorycznie zmienić, ale czy chcę... Boję się okrutnie, że zwyczajnie nie dam rady, bo czy jeszcze pamiętam jak się na nich jeździ?
Za to mój syn, radził sobie świetnie...


Nie obyło się jednak bez skręcania nie tam gdzie trzeba...


No i bez wypadków...


Po przejechaniu kilkunastu metrów, rolki, jak mój "rolkowicz" stwierdził "zaczęły słuchać" i można już było odetchnąć z ulgą. Równowaga była, koncentracja się poprawiła, a ja odetchnęłam z ulgą, bo jak na złość zostawiliśmy ochraniacze w domu...


W końcu nadszedł czas odpoczynku, mieliśmy okazję obserwować maratończyków, panów mijających nas na kolarzówkach i całego mnóstwa osób, które ten "majówkowy" czas wolny, postanowili spędzić dość aktywnie.




W końcu kiedy przyszedł czas by odstawić rolki, wybraliśmy się jeszcze na spacer, Borysek był zachwycony - ruch to jego żywioł!



Dobrze się tak czasem zupełnie wyłączyć, dobrze zrelaksować, podziwiać piękne widoki i cieszyć tym co daje nam dzień...

2 komentarze:

  1. Witam majowo :) śliczną pogodę mieliście. Pozazdrościć, u nas tak troszkę w kratkę niestety... Lecz grill i wycieczka rowerowa udana.
    Rolki? Hmm... Dałaś radę? Bo ja zupełnie tak jak Ty, rolki miałam na nogach ostatnio gdzieś tak około 10-12 lat temu, a na łyżwach w tym roku skręciłam nadgarstek, więc nie wiem czy bym się odważyła. Choć wydaje mi się, że rolki to łatwiejsza sztuka :)
    Pozdrawiam - Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również uwielbiam jeździć na rolkach! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za twój komentarz i zapraszam ponownie!