UWAGA!

Przedstawiane na blogu treści mają charakter informacyjny i często subiektywny. Zdjęcia jak i teksty na stronie są mojego autorstwa i podlegają ochronie prawnej! Autor nie ponosi odpowiedzialności za działania czytelników, ani żadne konsekwencje wynikłe z zastosowania podanych tu pomysłów oraz technik. W razie wątpliwości skontaktuj się ze specjalistą.

Miś Borys


Proszę Państwa oto Miś.

Miś zwie się Borys, jak mój starszy syn, jest całkiem sympatycznym pluszakiem o delikatnym błękitnym kolorze.  

Jest idealną Przytulanka dla dziecka, wykonany z delikatnego i miękkiego polaru, może ktoś chciałby takiego Tulisia, chętnie sprzedam albo wykonam podobnego na Państwa zamówienie :)

O kontakt proszę na maila wiolusia@autograf.pl.

 Zdjęcie z komórki, jak pisałam mój aparat … is dead :/


3 komentarze:

  1. Słodziak! Do przytulania kapitalny, szkoda że nie sypiam już z takimi pluszakami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie miś wspaniały, ale mój Stasiek za pluszakami nie przepada... Teraz też popatrzył i stweirdził, że miś ładny, ale on go nie chce. A szkoda, bo miałabym pretekst żeby się poprzytulać do tego słodziaka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za twój komentarz i zapraszam ponownie!