UWAGA!

Przedstawiane na blogu treści mają charakter informacyjny i często subiektywny. Zdjęcia jak i teksty na stronie są mojego autorstwa i podlegają ochronie prawnej! Autor nie ponosi odpowiedzialności za działania czytelników, ani żadne konsekwencje wynikłe z zastosowania podanych tu pomysłów oraz technik. W razie wątpliwości skontaktuj się ze specjalistą.

Króliczka Ala, Anielinka Danusia oraz prezent dla moich szkrabów

Kochani będę się dzisiaj streszczeć, ponieważ oczekuje gościa :D

Na pierwszy strzał pójdzie Króliczka Ala.
Ala jest wolna i czeka na swojego nowego właściciela więcej informacji znajdziecie POD TYM linkiem a poniżej zdjęcie mojej skromnisi


Drugim szyjątkiem jakie zaprezentuje będzie anielinka Danusia dla... Danusi :) Mam nadzieję, że moja elegantka się spodoba.

  
A teraz... teraz czas na pewną wyjątkową prace. 
Praca ta została zlecona przeze mnie mojej koleżance.
Sami kochani oceńcie ale uważam, że spisała się rewelacyjnie.
Ponieważ moje maluchy szaleją na punkcie gry Angry Birds moja prośba była taka aby Justyna zrobiła dla mnie 2 świnki i 4 ptaszki (czerwone) co z tego wyszło... piękna, rewelacyjna szydełkowa praca!

Kochani polecam wam jej twórczość, ja już wiem, że nie jeden raz skorzystam z jej talentu. 
Niestety nie mam więcej zdjęć, niż te zaprezentowane niżej ale usilnie namawiam Justynę by dołączyła do blogowego (pół) światka :D 
Gdyby ktoś zapragnął mieć takie cudeńka dla siebie (takie lub inne) podaje wam Kochane maila do ich twórczyni .... lyskoj@o2.pl

12 komentarzy:

  1. I szyte i szydełkowe śliczności:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle - nie mogę oczu oderwać! Są słodkie! A koleżanka - fakt, talent ma!! Tak trzymać...;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam sobie zerkać na te Twoje lale, śliczne są, każda inna, ale tak starannie dopracowana!!!! Czy to króliczki czy laleczki - fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. królisia ma prześliczną sukieneczke :) a szydełkowe potworki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńka, zarówno te Twoje maszynowe jak i te szydełkowe!
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne te Twoje szyjątka :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zajączek i do pyszczka mu w groszeczkach ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Lala musi się spodobać. Złe ptaszory rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje szyjątka urocze a szydełkowe stworki potworki bardzo fajne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne szyjątka i dziergadełka,masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wioluś no koniecznie namawiaj koleżankę do założenia bloga bo stworzyła niezłe cudeńka!!! A Twój króliś i lala PIĘKNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za twój komentarz i zapraszam ponownie!