UWAGA!

Przedstawiane na blogu treści mają charakter informacyjny i często subiektywny. Zdjęcia jak i teksty na stronie są mojego autorstwa i podlegają ochronie prawnej! Autor nie ponosi odpowiedzialności za działania czytelników, ani żadne konsekwencje wynikłe z zastosowania podanych tu pomysłów oraz technik. W razie wątpliwości skontaktuj się ze specjalistą.

Kotka Ania

Za dużo do pisania dzisiaj nie mam, pragnę za to przedstawić kolejną szmaciankę mojego autorstwa.
Tym razem to Kotka Ania.

Niebieska panienka, na razie towarzyszka Kajtka i Julka, przeznaczona jest dla mojej siostrzenicy.

Jak pisałam, przy okazji prezentacji Julka, moja mała siostrzenica Hania z utęsknieniem patrzyła na niebieskie stworki moich dzieci. 

Mam nadzieję, że szmacianka się spodoba i stanie wiernym przyjacielem tak jak stało się to w przypadku moich synów i cudacznych braci.

A poniżej Ania we własnej niebieskiej osobie…


Na koniec prezentuję całą trójkę...


3 komentarze:

  1. Mruu...boskie kocię:)) Siostrzenicy na pewno się spodoba i pokocha kotkę mocą swojego małego serduszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pluszak już jest w jej objęciach :D mam nadzieję, że jak piszesz pokocha tą "kotkę" :D:D Pozdrawiam

      Usuń
  2. No jak można takiego cuda nie pokochać. Piękności!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za twój komentarz i zapraszam ponownie!